Klantenservice

Welkom bij Biovoorjou.nl!


Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie proucten van MediHemp. Dit zijn voedingssupplementen waar de laatste jaren steeds meer bekend over wordt. Behalve de cbd producten kunt u bij ons ook diverse biologische verzorgingsproducten vinden, bijzondere zoutlampen en bijvoorbeeld ook wasnoten waarmee iedereen voordelig en zonder het milieu te belasten een perfect schone was kan krijgen..

Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken;

- Ruim assortiment biologische producten
- Gratis verzending vanaf € 25,00
- Niet goed, geld terug tot 30 dagen na aankoop
- Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten
- Beste prijs garantie
- Ruime keuze aan (gratis) betaalmogelijkheden
- Diverse bezorg- en afhaalmogelijkheden
- Goed bereikbare klantenservice
- Webshop Keurmerk
- SKAL gecertificeerd, klik hier voor ons certificaat


Bovenstaande punten maken dat Biovoorjou.nl hét online adres is voor iedereen die waarde hecht aan een beter milieu en aan zijn of haar eigen gezondheid..  

U kunt ons bereiken op telefoonnummer 085 - 77 355 37 op werkdagen tussen 08:00 uur en 20:00 uur. Een mailtje zal altijd binnen 24 uur beantwoord worden. 

Op deze pagina treft u vast alle informatie aan over de verzendmogelijkheden, over de betaalmogelikheden en ook over onze "beste prijs garantie". Daarnaast treft u onderaan deze pagina een aantal "veelgestelde vragen" aan. Indien u zelf andere vragen heeft horen wij het graag!

 

Webshop Keurmerk

Wij vinden het belangrijk om u zekerheid te bieden over het veilig en vertrouwd winkelen in onze shop. Om die reden hebben wij het onafhankelijke Webshop Keurmerk. Klik op het logo voor de details.

Webshop Keurmerk 
  

 

Verzendmogelijkheden

U kunt tijdens het bestellen van bepaalde producten kiezen voor "Brievenbuspost". In dit geval hoeft er natuurlijk niemand thuis te zijn voor de levering. Voor brievenbuspost in Nederland rekenen we geen kosten door. 

De verzendkosten voor het versturen van reguliere pakketjes binnen Nederland zijn € 4,00. Bestellingen vanaf € 25,00 verzenden wij ook gratis binnen Nederland.
  

Uw pakketje laten bezorgen bij een afhaalpunt in de buurt

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling op een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen. Er zijn honderden afhaalpunten die u kunt selecteren waardoor er altijd eentje bij u in de buurt zit. Hierdoor hoeft u ook voor grotere pakketjes niet meer thuis te zijn en kunt u uw bestelling afhalen waar en wanneer u wilt. Vanaf € 25,00 is dit kosteloos. Indien u in het weekend voor deze optie kiest, kunt u op dinsdag uw pakketje afhalen. 

Een afhaalpunt selecteren kan bij stap 3 van het bestellen. U hoeft hiervoor bij stap 2 geen "ander adres" aan te vinken. De website bekijkt bij stap 3 namelijk aan de hand van uw eigen postcode welke afhaalpunten in de buurt gevestigd zijn. U hoeft dit daardoor dus niet zelf uit te zoeken.
 

Levertijd

Bestellingen met CBD olie die op werkdagen voor 17:00 uur bij ons binnen komen, worden dezelfde dag verzonden en in 98% van de gevallen de volgende dag geleverd. Voor de overige producten geld dat de levertijd 1-2 dagen kan zijn. Dit staat bij alle producten aangegeven. Bestellingen die in het weekend gedaan worden, worden doorgaans op dinsdag geleverd. 

  

Verzending naar België en Duitsland

Wij verzenden geen brievenbuspost meer naar België en Duitsland doordat dit in deze tijd van het jaar erg lang kan duren en er vooral in België te vaak iets mis gaat. Alle bestellingen worden dus als pakketje verzonden. De gemiddelde levertijd van pakketjes is 2 dagen maar vaak is een pakket er al de volgende dag. De verzendkosten voor pakketjes naar België en Duitsland bedragen € 4,50, vanaf € 75,00 is dit portovrij. 

Wilt u een bestelling naar een ander buitenlands adres laten versturen? Neem dan even contact op. Wij zullen dit altijd zo voordelig mogelijk doen.

 

Gratis retourneren 

Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. U heeft daarom het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen 14 dagen gecrediteerd. Bij gedeeltelijk terugsturen van de bestelling wordt de productwaarde van de geretourneerde producten gecrediteerd. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Biovoorjou.nl geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het beste even contact met ons opnemen. 

Retourneren is altijd gratis bij Biovoorjou.nl. Om hiervan gebruik te maken dient u uw retour wel vooraf bij ons aan te melden. Wij sturen u dan een link naar een verzendeticket voor PostNL of DHL, deze kunt u dan thuis uitprinten en op het pakje bevestigen zodat hier voor jou geen kosten aan verbonden zijn. 

Stuur ons hiervoor een mail met daarin de volgende gegevens:

  • uw naam en adres
  • Het ordernummer van de bestelling (zie de factuur of bevestigingsemail)
  • Welke producten u wilt terugsturen
  • De reden van terugsturen (niet verplicht maar wij stellen deze feedback zeer op prijs om onze dienstverlening en assortiment te kunnen verbeteren)

Onze Algemene Voorwaarden en het herroepingsformulier vindt u hier


BETAALMETHODEN

Bij Biovoorjou.nl betaalt u veilig en gemakkelijk. Wij bieden u graag een ruime keuze aan betaalmethoden aan en berekenen hier in alle gevallen geen transactiekosten voor.

 

iDeal

iDEAL is een van de snelste en veiligste online betaalmethodes voor Nederlandse consumenten. Het is veilig en de betaling wordt direct verwerkt. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kun je zonder dat je je apart hoeft aan te melden direct gebruik maken van iDEAL. Je hebt dan alleen de inloggegevens van je eigen internetbankieren nodig en de rest wijst zichzelf.

  • iDEAL is net zo vertrouwd en veilig als uw eigen internetbankieren.
  • iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken.
  • Snelle manier van betalen waardoor uw bestelling direct verzonden kan worden.

 

 


AfterPay

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland en België) 
AfterPay voert voor Biovoorjou.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Biovoorjou.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250,00 .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.


Billink

Zoveel mensen zoveel voorkeuren. Daarom zijn we inmiddels ook gestart met het aanbieden van achteraf betalingen via Billink. Billink is net als AfterPay inmiddels een bekende naam op het gebied van achteraf betalen. U hoeft geen account aan te maken om er gebruik van te maken. Na het invullen van een aantal gegevens wordt je aanvraag voor achteraf betalen beoordeeld op kredietwaardigheid. Als deze goedgekeurd wordt ontvangen wij daarvan bericht van Billink en starten wij met het verwerken van je bestelling. U ontvangt na een aantal dagen een factuur van Billink die u binnen 14 dagen dient te voldoen. Zo kunt u gemakkelijk achteraf betalen . 

Mocht je nog vragen hebben over het betalen met Billink dan verwijzen we je graag naar de klantenservice pagina's van Billink zelf. 

Waar moet ik rekening mee houden als ik kies voor achteraf betalen?

Als u voor het gemak van achteraf betalen kiest, zijn er een aantal punten waar u op moet letten. Zo worden voor een aanvraag een aantal gegevens van u gevraagd die u dient in te vullen zodat AfterPay of Billink kan beoordelen of uw aanvraag goedgekeurd kan worden. De gegevens die u invult worden dus met hen gedeeld. Wij delen zelf uit principe geen persoonsgegevens met andere partijen, maar in dit speciale geval is het nodig om het achteraf betalen voor u mogelijk te maken. AfterPay en Billink bedrijven staan gelukkig bekend om hun betrouwbaarheid en zullen vertrouwelijk omgaan met de door u verstrekte gegevens.

Daarnaast is het belangrijk om te realiseren dat u bij deze manier van betalen een verplichting aangaat met AfterPay of Billink. Zij nemen de betaling van de order van ons over. Dat betekent dat u voor het betalen van uw order gebruik dient te maken van de e-mail die u van hen ontvangt. Om te betalen gebruikt u eenvoudig de betaalknop die in de e-mail die u van hen ontvangt staat. Op die manier weet u zeker dat de betaling goed geregeld wordt en op de juiste plaats terecht komt. AfterPay en Billink zorgen dan voor de rest. U hoeft dus geen betaling naar onze bankrekening over te maken als u achteraf betaald. Betaling per bank naar onze bankrekening kan alleen bij vooruitbetalingen. 



 

Logo Mollie

 

Vooraf overmaken

Als u kiest voor deze betaalmethode, dan kunt u "Bank" selecteren bij het stap 2 van het bestellen en de bestelling vervolgens normaal afronden. U ontvangt na de bestelling bevestigd te hebben een orderbevestiging en een factuur van ons per mail. Vervolgens ontvangt u automatisch van onze "Payment provider Mollie" instructies voor de overboeking.

Overschrijvingen zijn doorgaans dezelfde dag bij ons binnen en bestellingen worden op dat moment ook direct verwerkt. Bij het overmaken gelieve het kenmerk van Mollie vermelden.

U vindt deze in de orderbevestiging die u na het bestellen ontvangt.

  • Gemakkelijk en veilig zelf het bedrag overmaken via uw eigen bank

Wilt u liever op een andere manier betalen of heeft u hier vragen over? Neem gerust contact met ons op! U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 085 - 77 355 37. Dit nummer kunt u ook gebuiken als u telefonisch uw bestelling door wilt geven. Indien u hiervoor kiest kunt u uw betaling rechtstreeks aan ons overmaken. 

Onze bankgegevens zijn:
 
Bio Company BV

ING Bank
IBAN: NL32 INGB 00073 549 54
BIC: INGBNL2A

 

Kortingcodes

Als u een kortingscode van ons heeft dan kunt u die bij het bestellen invullen. De korting wordt direct toegepast. Indien u uw code kwijt bent of als er ergens iets misgaat bij het verwerken van de code dan kunt u ons natuurlijk altijd even bellen zodat we dit op kunnen lossen. U kunt ons dagelijks tussen 08:00 uur en 20:00 uur bereiken op nummer 085 77 355 37.

 

 

1 Veelgestelde vragen
1.1 Kan ik producten gratis retour sturen?
Ja, natuurlijk! 

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen gecrediteerd. Bij gedeeltelijk terugsturen van de bestelling wordt de productwaarde van de geretourneerde producten gecrediteerd. 

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Biovoorjou.nl geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retour, terugstorten.

Retourneren is altijd gratis bij Biovoorjou.nl. Om hiervan gebruik te maken dien je je retour wel vooraf bij ons aan te melden. Wij sturen je dan een link naar een verzendetiket voor PostNL of DHL, deze kun je dan thuis uitprinten en op het pakje bevestigen zodat hier voor jou geen kosten aan verbonden zijn. 

Stuur ons hiervoor een mail met daarin de volgende gegevens:

  • Je naam en adres
  • Het ordernummer van de bestelling (zie je factuur of bevestigingsemail)
  • Welke producten je wilt terugsturen
  • De reden van terugsturen (niet verplicht maar wij stellen deze feedback zeer op prijs om onze dienstverlening en assortiment te kunnen verbeteren)
1.2 Wat zijn de voorwaarden voor de beste prijs garantie?
De voorwaarden voor de beste prijs garantie zijn alsvolgt:
  • Het product moet dezelfde inhoud bevatten, indien van toepassing
  • De prijs moet actueel en vast zijn. Tijdelijke aanbiedingen zijn uitgesloten
  • Het product moet op een Nederlandse website aangeboden worden
  • Eventuele verzendkosten of andere bijkomende kosten moeten ook vergelijkbaar zijn aangezien wij altijd lage (of geen) verzendkosten berekenen en bijvoorbeeld geen transactiekosten zoals veel andere websites wel doen.
  • De concurende website moet een officieel keurmerk bevatten
  • Aanbiedingen op websites als Marktplaats zijn uitgesloten
  • Het moet een nieuw product betreffen
1.3 Wat doen jullie als ik ergens anders een betere prijs kan krijgen?
Indien je ergens anders een betere prijs kan krijgen betalen wij het verschil terug en krijg je bovendien 10% korting op je volgende bestelling. Vanzelfsprekend passen we de prijs in onze winkel vervolgens ook aan.
1.4 Waar kan ik met een klacht terecht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:


Bio Company B.V.
Boerdijk 53
7918 TA Nieuwlande
tel. 085 77 355 37

                                                          
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten

  • USP1-imageAltijd een snelle levering
  • USP2-imageVolledig veilige website
  • USP3-imageGratis verzending vanaf € 30,00
  • USP5-imageAlleen de beste kwaliteit
  • USP6-imageAltijd scherp geprijsd
  • USP7-imageGratis retour sturen
Powered by Lightspeed - Theme by InStijl Media