Klachtenpagina


Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Om uw klacht goed op te lossen vragen wij u vriendelijk uw klacht kenbaar te maken maken aan onze afdeling klantenservice, dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Bio Company B.V.

Boerdijk 53
7918 TA  Nieuwlande 
tel. 085 77 355 37

 

Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar tussen 08:00 uur en 20:00 uur. Buiten deze tijden kunt u uiteraard een bericht achter laten. Indien nodig bellen we u vervolgens zo spoedig mogelijk terug.

                                                          

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, wanneer het meer tijd nodig heeft, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u bovenstaande niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar biovoorjou.nl bij is aangesloten.

Webshop Keurmerk